Πώς μπορείτε να προσφέρετε προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας σε τόσο χαμηλές τιμές;

Επειδή αγοράζουμε κατευθείαν από τις εταιρίες και πουλάμε κατευθείαν στα μέλη μας.

Συνεργαζόμαστε στενά με τους προμηθευτές μας για να εξασφαλίσουμε τις καλύτερες τιμές για όλους τους ενδιαφερόμενους.

Τα προϊόντα που προσφέρει η brandsGalaxy είναι αυθεντικά;

Η brandsGalaxy αγοράζει προϊόντα μόνο απευθείας από τους κατασκευαστές ή επίσημους διανομείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έτσι μπορούμε να εγγυηθούμε ότι όλα μας τα προϊόντα είναι 100% αυθεντικά.

Υπάρχει συνδρομή για να γίνω μέλος; Υπάρχουν υποχρεώσεις ή προϋποθέσεις για να γίνω μέλος;

Καμία απολύτως. Δεν υπάρχει κόστος για να γίνει κανείς μέλος και δεν υπάρχουν άλλες δεσμεύσεις, όπως ελάχιστες αγορές. Ο μόνος όρος είναι ότι πρέπει να είστε άνω των 18 ετών.

Πώς ενημερώνομαι ότι υπάρχει μια νέα καμπάνια;

Η brandsGalaxy θα σας στείλει μια πρόσκληση για κάθε καμπάνια. Η πρόσκληση σας ενημερώνει για τα προϊόντα που είναι σε έκπτωση καθώς και για τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης. Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας που μας έχετε δώσει είναι σωστά ώστε να μην χάσετε τις καμπάνιες μας!

Πόσο καιρό διαρκούν οι καμπάνιες στην brandsGalaxy για ένα συγκεκριμένο προϊόν;

Οι καμπάνιες στην brandsGalaxy συνήθως διαρκούν λίγες ημέρες.

Η πώληση μεμονωμένων προϊόντων διαρκεί όσο το προϊόν είναι διαθέσιμο.

Οι τιμές διαμορφώνονται κατά τη διάρκεια της πώλησης;

Οι τιμές είναι σταθερές από την αρχή έως το τέλος μιας καμπάνιας. Στόχος της brandsGalaxy είναι να εξασφαλίζει τις ίδιες ευκαιρίες για όλα τα μέλη κατά τη διάρκεια μιας καμπάνιας. Τα αποθέματα βέβαια είναι περιορισμένα, οπότε οι πιο γρήγοροι θα είναι και οι πιο τυχεροί!

Γιατί κάποια προϊόντα έχουν εξαντληθεί;

Εξασφαλίζουμε τις καλύτερες ευκαιρίες για τα μέλη μας. Μερικές φορές αυτά τα προϊόντα πωλούνται τόσο γρήγορα που η ζήτηση για συγκεκριμένα είδη, στιλ ή μεγέθη ξεπερνάει το διαθέσιμο απόθεμα. Οποιοδήποτε προϊόν έχει εξαντληθεί θα σημειώνεται στην ιστοσελίδα μας ως εξαντλημένο (sold out). Ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσετε την παραγγελία σας είναι να συνδεθείτε και να παραγγείλετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε!

 

 

Πώς μπορώ να ελέγξω πόσες δωροεπιταγές έχω;

Για να ελέγξετε τις δωροεπιταγές σας, κάντε κλικ στην επιλογή “Πληροφορίες” στο βασικό μενού κι επιλέξτε "Θα επιθυμούσα να δω τις δωροεπιταγές μου."

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις δωροεπιταγές μου;

Για να χρησιμοποιήσετε τις δωροεπιταγές σας, απλά προσθέστε προϊόντα στο καλάθι αγορών σας. Πριν ολοκληρώσετε την πληρωμή, επιλέξτε "κάντε κλικ εδώ για να χρησιμοποιήσετε τις δωροεπιταγές σας" στο κάτω μέρος της σελίδας "Περίληψη Αγορών". Στη συνέχεια επιλέξτε τη δωροεπιταγή που θέλετε να χρησιμοποιήσετε κάνοντας κλικ στο "+" και στη συνέχεια "χρήση δωροεπιταγής".

Πόσα είδη μπορώ ν' αγοράσω κάθε φορά;

Για τις περισσότερες καμπάνιες δεν υπάρχει όριο. Σε ειδικές περιπτώσεις όμως, όταν έχουμε εξασφαλίσει μόνο λίγα πολύτιμα προϊόντα και προσπαθούμε να τα διαθέσουμε σε όσα περισσότερα μέλη γίνεται, πιθανόν να ορίσουμε ένα όριο στα προϊόντα που μπορείτε ν' αγοράσετε.

Μπορώ ν' αλλάξω την παραγγελία μου;

Μια παραγγελία μπορεί ν' αλλαχθεί όσο διαρκεί μια καμπάνια. Όταν η καμπάνια ολοκληρωθεί η παραγγελία δεν μπορεί πλέον ν' αλλαχθεί.

Μπορώ να συνδυάσω παραγγελίες από δύο ή περισσότερες ταυτόχρονες καμπάνιες σ' ένα καλάθι αγορών;

Και βέβαια. Παρόλο που κάθε καμπάνια της brandsGalaxy είναι μοναδική, με διαφορετικούς χρόνους έναρξης και λήξης, διαφορετικούς προμηθευτές και διαφορετικές εκπτώσεις έχετε την δυνατότητα να κάνετε συνδυαστικές αγορές από διαφορετικές καμπάνιες στο ίδιο καλάθι αγορών. Για να αγοράσετε από δύο ή περισσότερες διαφορετικές καμπάνιες, δεν χρειάζεται παρά να ολοκληρώστε τις αγορές σας από τη μία καμπάνια και να συνεχίσετε τις αγορές σας στην επόμενη.

Πόσο διαρκεί ο χρόνος παράδοσης;

Καθώς παραλαμβάνουμε τα προϊόντα από τους προμηθευτές μια εβδομάδα μετά το τέλος της καμπάνιας, χρειάζονται έως 15 μέρες από το τέλος της καμπάνιας για να φτάσει η παραγγελία στο σπίτι σας.

Είμαστε σίγουροι πως θα συμφωνήσετε ότι η αναμονή αξίζει τον κόπο!

Πώς αποστέλλονται τα προϊόντα και πόσο κοστίζει μια αποστολή;

Όλες οι παραγγελίες μας αποστέλλονται μέσω courier. Εάν δεν σας βρουν την ώρα της παράδοσης, θα σας αφήσουν μια ειδοποίηση ώστε να μπορείτε να καλέσετε για να κανονίσετε εκ νέου την παραλαβή.

Οι παραγγελίες παραμένουν διαθέσιμες για παράδοση στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί μέχρι και 10 ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση στο κατάστημα. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παράδοσης της παραγγελίας σας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παράδοση ακυρώνεται, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και το δέμα επιστρέφετε σε εμάς.

Τα έξοδα αποστολής για όλη την Ελλάδα υπολογίζονται με βάση το ογκομετρικό βάρος του προϊόντος:

Για παραγγελίες έως 10kg τα έξοδα αποστολής είναι 1,99€.

Για παραγγελίες από 11kg έως 20kg τα έξοδα αποστολής είναι 12,99€.

Για παραγγελίες από 21kg και άνω τα έξοδα αποστολής είναι 19,99€.

Τα έξοδα αποστολής για Κύπρο είναι 12€ για παραγγελία έως 2κιλά και επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη. Το κόστος για κάθε επιπλέον κιλό είναι 2€.

Σε περίπτωση προωθητικής ενέργειας από την εταιρεία BRANDSGALAXY A.E με δωρεάν μεταφορικά, οι αποστολές για Κύπρος δεν δύναται να συμμετέχουν.

Ποιά είναι η πολιτική της brandsGalaxy για τις επιστροφές;

Στην brandsGalaxy εγγυόμαστε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

Εάν δεν σας αρέσει το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να το επιστρέψετε μέσα σε δεκατέσσερης (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής χωρίς να επιβαρύνεσται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα  επιστροφής. Θα παρακαλούσαμε τα προϊόντα να είναι μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία για την προστασία τους κατά την μεταφορά προς εμάς. Eπικοινωνήσετε με την brandsGalaxy για να μπορέσετε να επιστρέψετε το προϊόν.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους συσκευασία. Απαραίτητη είναι επίσης η απόδειξη αγοράς.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ελέγξετε την Πολιτική Επιστροφών μας.

Πώς επιστρέφω ένα προϊόν;

Εάν παραλάβατε ελαττωματικά προϊόντα, ή τα προϊόντα που παραλάβατε δεν είναι αυτά που παραγγείλατε, παρακαλούμε

Κάντε κλικ στην Πολιτική Επιστροφών στο κάτω μέρος της σελίδας,

Παρακαλούμε μην κάνετε επιστροφές χωρίς πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

Μπορώ ν' αλλάξω ένα προϊόν ζητώντας άλλο μέγεθος/χρώμα;

Μια παραγγελία μπορεί ν' αλλαχθεί όσο διαρκεί μια καμπάνια. Από τη στιγμή της ολοκλήρωσης της καμπάνιας, η παραγγελία δεν μπορεί πλέον ν' αλλαχθεί.

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Δεχόμαστε πληρωμές μέσω χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών από Visa και MasterCard καθώς και μέσω Paypal. Επίσης, έχετε τη δυνατότητα να κάνετε τις αγορές σας με αντικαταβολή, πληρώνοντας δηλαδή το courier την στιγμή που παραλάβετε το προϊόν σας.

Πόσο ασφαλείς είναι οι πληρωμές μου στην brandsGalaxy;

Οι προσωπικές σας πληροφορίες (διεύθυνση, αριθμός πιστωτικής, αριθμός λογαριασμού κλπ) είναι κωδικοποιημένες με σύνδεση 128/256bit SSL. Επομένως δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μη εξουσιοδοτημένα άτομα.

Η brandsGalaxy δεν έχει πρόσβαση στα τραπεζικά σας δεδομένα, και δεν αποθηκεύουμε τις τραπεζικές σας πληροφορίες ή τις πληροφορίες της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας. Γι’ αυτό χρειάζεται να εισάγετε τις λεπτομέρειες πληρωμής για κάθε παραγγελία που κάνετε σ’ εμάς.

Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά μου δεδομένα;

Οι προσωπικές σας πληροφορίες όπως το όνομα ή το E-mail σας χρησιμοποιούνται μόνο για να σιγουρευτούμε ότι θα ενημερωθείτε για τις καλύτερες διαθέσιμες καμπάνιες και ότι θα γνωρίζετε πάντοτε για τις καμπάνιες της brandsGalaxy. Ελέγξτε την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων για να μάθετε περισσότερα για το πώς προστατεύουμε τα προσωπικά σας δεδομένα.

Γιατί δεν έγινε δεκτή η πληρωμή μέσω της χρεωστικής ή πιστωτικής μου κάρτας;

Από την εμπειρία μας, ο πιο συχνός λόγος για να απορριφθεί μια πληρωμή μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας είναι ότι ο 3ψήφιος αριθμός της κάρτας (CCV security code) έχει γραφτεί λανθασμένα. Στις περισσότερες κάρτες είναι τυπωμένος στο πίσω μέρος της κάρτας, συνήθως μετά τον αριθμό της κάρτας. Εάν μια κάρτα έχει λανθασμένο CCV, η συναλλαγή δεν θα εγκριθεί.

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε επαρκές διαθέσιμο υπόλοιπο στην χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα για να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή.